Hrvatsko Narodno Kazalište u Šibeniku odabralo je kao »ticketing« partnera za Međunarodni dječji festival platformu DRAGON Venue™ i distribuciju Mojekarte.hr

Nakon lošeg iskustva u 2015. godini, kad je Međunarodni dječji festival (MDF) u Šibeniku za potporu prodaje ulaznica koristio rješenje hrvatske tvrtke Dekod iz Zagreba, za festival u 2016. godini organizator MDF tražio je renomirano, pouzdano i profesionalno rješenje. Platforma DRAGON Venue™ za potrebe prodaje ulaznica na festivalskoj blagajni u Hrvatskom narodnom kazalištu u Šibeniku te portal Mojekarte.hr za potrebe šire promocije i prodaje ulaznica putem interneta bio je odabir, koji je u potpunosti zadovoljio očekivanja, želje i potrebe organizatora, ali i oduševio publike. Evo nekoliko odaziva kupaca ulaznica:

Silvija: »Lani je sustav prodaje pao u prvim minutama pa mi nije preostalo ništa drugo, nego da stojim na suncu ispred blagajne festivala. Vjerujte mi da nije bilo baš ugodno.«
Marina: »Prošle godine je sustav prodaje padao nekoliko puta tijekom dana i nikako da kupim karte. Jer nisam htjela stajati u redu, ostali smo na kraju bez ulaznica. Ove godine sve radi besprijekorno i ulaznice sam već kupila. Pohvala organizatoru za odličan sustav prodaje.«
Ante: »Lani su nam dodatno naplaćivali slanje ulaznica poštom pa su nas ulaznice koštale – pa skoro duplo. Ovogodišnje riješenje sa vaučerima je odlično. Vaučer sam promjenio za karte u svega nekoliko minuta, bez ikakve nervoze i bez čekanja u redu. Bravo za organizatora.«
Lucija: »Prošle godine sam nakon više pokušaja nekako ipak uspjela kupiti ulaznice internetom, ali nam nisu stigle poštom na vrijeme pa smo ostali dugog nosa i bez predstava, kojih su se djeca već unaprijed jako veselila i jedva ih čekala. Ovo sa vaučerima mi je super. Ulaznice sam kupila na Mojekarte.hr, i odmah danas došla na blagajnu festivala da zamjenim vaučer za ulaznice. Mislim da nisam čekala ni pet minuta. Sve ide stvarno jako brzo i bez ikakve nervoze.«
Ivo: »Prošle godine kupio sam ulaznice putem interneta, ali sam bio jako razočaran, kad sam došao u kazalište, a moja mjesta bila su već zauzeta, jer je i netko drugi uspio kupiti ulaznice za ista sjedala. Našli su nam doduše neke pomoćne stolice, ali moje razočaranje bilo je veliko, jer djeca nisu vidjela skoro ništa i bila su jako nesretna. Pokvarili su nam većer. Ove godine sam čuo da internet prodaja radi odlično pa sam odlučio ponovo kupiti karte na taj način i sve je išlo bez problema. Nazvao sam samo radi načina preuzimanja vaučera, a to da ga mogu bilo kad zamjeniti za ulaznice, odlična mi je informacija. Bravo.«
Portal Mojekarte.hr u prvih 20 minuta nakon otvaranja prodaje ulaznica registrirao je preko 250 uspiješnih kupnji, a već prvi dan prodaje bile su preko interneta kupljene 2.432 ulaznice te rasprodane prve dvije predstave festivala. U naredna dva dana broj kupljenih ulaznica putem interneta prešao je brojku 3.000, a rasprodane su četri predstave, dok je za nekolicinu njih slobodnih samo još po nekoliko sjedala. Ulaznice su, osim u Šibeniku te nekolicini gradova u okolini, kupljene i u Zadru, Splitu, Rijeci, Puli, Karlovcu, Zagrebu, Varaždinu ...

Polivalentna integrirana platforma DRAGON Venue™ i distribucija Mojekarte.hr™ pokazali su se dakle kao pametan odabir organizatora, koji je zadovoljio djelatnice na blagajni festivala, a ono što je najvažnije, oduševio je publike. Na osnovu tog odličnog iskustva, suradnja s tvrtkom Moje karte d.o.o. iz Rijeke će se nastaviti, a Hrvatsko narodno kazalište u Šibeniku postati će novi stalni korisnik sustava.

Šibenik, lipanj 2016

Polivalentna integrirana platforma DRAGON Venue™ i distribucija Mojekarte.hr™ mogu zadovoljiti očekivanja, zahtjeve i potrebe korisnika u različitim djelatnostima, počevši od kulture, preko sporta, do prirodnih, kulturnih ili povjesnih znamenitosti, kao i potrebe organizatora višednevnih festivalskih priredbi ili sportskih takmičenja. I onda, kad potražnja za ulaznicama dostigne svoj maksimum, DRAGON Venue™ i Mojekarte.hr™ bez ikakve dvojbe odraditi će svoje poslanstvo, a to je zadovoljiti kupce i potrebe organizatora.